06 augusti 2009

Ride of Hope dag 5-6, på hemmaplan

Starten vid US i Linköping

Nu har vi cyklat på mer bekanta vägar i 2 dagar. Idag, torsdag, startade vi i Linköping och efter dryga timmen hade vi kommit till min hemstad Norrköping. Riktigt varmt, ganska kort och snabb etapp, höll dryga 32 km/h i rullsnitt. Skänker en tanke till kallegunnar som tog fixin på dagens tur.
Idag fick vi åka båt!

Gott samarbete och gemenskap i klungan som alltid. Ser fram emot de sista 3 dagarna samtidigt som jag inte vill att det ska ta slut.


Vi hörs senare i veckan. Kom ihåg att du fortfarande kan vara med och stödja Ride of Hope.
ps. vill tacka Ola, joebi och tjejerna, Freddy, Steffe, Kerstin och Emma. Tack för att ni tog er tid att komma förbi. ds

3 kommentarer:

Odda sa...

Och Kallegunnar åkte med oss tillbaka till Norrköping för att sen själv fortsätta till Linköping. Han var grym!
Tack för en supertrevlig runda idag.

Anonym sa...

Ingen orsak Mankan. Jag skulle gärna ha cyklat lite med er men jobbet stod i vägen. Lite list i mötesplaneringen gav en lucka så jag kunde komma förbi.
Är lite avundsjuk på dig; Cykla genom Sverige flera dagar i rad låter kul.

/Ola

Johan Mölleborn sa...

Härligt!! Jag stod ut med vägkanten idag och klappade händerna. Jag lyckades bara snappa upp Nypan och Dannes ansikten.

Jag kunde tyvärr inte köra eftersom jag var ensam med lillkillen.
/Johan