08 december 2008

The season of giving...

Vi känner nog alla någon som drabbats. Kanske slåss vi just nu mot den. Sjukdomen som drabbar många, men som också samlar så många; cancer! Min mamma har slagit mot den, min pappa - min viktigaste cyklist, slogs mot den 3 gånger och förlorade och nu senast min "tia", min faster, på frugans sida av släkten, som slåss med näbbar och klor.

Jag kommer aldrig att bli någon, Blondinbella eller någon Rosing, jag kommer aldrig att bli rik på mitt bloggande och Ni som känner mig vet att det aldrig varit ett mål, men även jag tjänar någon krona på min blogg. Någon krona eller några ören är just vad det är. Men tillsammans kan vi få dom att växa! Genom att Ni följer någon av de google-länkar som finns i högermarginalen eller längst ner på sidan och besöker dessa hemsidor får jag någon cent för varje besök. Det kostar Er ingenting, annat än lite tid och intresse, om Ni nu inte finner något där intressant. Och för varje krona det inbringar läggar jag till en krona själv som i början av nästa år går till Livestrong och Barncancerfonden

Givetvis kommer allt varenda krona att redovisas helt öppet, och om Ni hellre lägger en slant i någon insamlingsbössa på stan så blir jag lika glad och stolt för det!

God jul några veckor i förväg!

Inga kommentarer: